Thursday, February 28, 2013

Παναγιά μου παρθένα και δώδεκα Απόστολοι. Δείτε τον Παντελή-κιτς- Καφέ!


Μόλις αντίκρισα τη συγκεκριμένη φωτογραφία πραγματικά δεν πήγε το μυαλό μου ότι πρόκειται για τον συγκεκριμένο ποδοσφαιριστή. Εντελώς διαφορετικό απ’ ότι τον έχουμε συνηθίσει.
Βέβαια θα μου πείτε είναι και φωτογραφία παλιά. Πολύ παλιά.
Αλλάζει ο άνθρωπος! Εδώ τον βλέπετε με μακριά μαλλιά και… πλεξιδάκια εντελώς διαφορετικό απ’ ότι είναι σήμερα!
Πρόκειται για τον Παντελή Καφέ.
Ο έμπειρος παίκτης ίσως και να θέλει να ξεχάσει τη συγκεκριμένη εικόνα αλλά εμένα μου έκανε τόση εντύπωση που θέλησα να τη μοιραστώ μαζί σας! Πιο κίτς πεθαίνεις…Μου κάνει η εικόνα ένα γνωστό καρτούν αλλά δεν πάει το μυαλό μου…
nassos.blog

              

Κανε like τσάμπα είναι

 

▶ Share this article :
0 comments
Σημείωση:
1. 1. Αν θέλετε να ειδοποιηθείτε για παρακολούθηση σχόλια ή απαντήσεις, κάντε κλικ στο "Εγγραφή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου " κάτω από το πεδίο με τα σχόλια.
2. Σχόλια Spam θα διαγράφονται αμέσως μετά τον έλεγχό μας

kouzoulo.blogspot