Monday, December 31, 2012

Όταν οι διάσημες μιλάνε για τα πιπεράτα ερωτικά τους!


Leighton Meester« Δεν είχα ποτέ ....

έναν φίλο μέχρι τα 18 μου. Είναι ωραίο, υποθέτω τους αρέσει. Δεν είμαι σίγουρη αν θέλω να παντρευτώ. Οι μόνες στιγμές που μια σχέση είναι καλή, είναι μόνο όταν αγαπάς»

Taylor Swift
«Νομίζω ότι είμαι αρκετά έξυπνη, εκτός όταν είμαι ερωτευμένη που πραγματικά φαίνομαι χαζή»

Kristen Stewart
«Πιέζω τον εαυτό μου σε τραυματικό επίπεδο, γιατί αλλιώς είναι μια ερωτική σκηνή στην πραγματικότητα και αλλιώς όταν τη βιώνεις χωρίς να πρέπει να ντρέπεσαι»

Blake Lively
«Είχα 4 αγόρια σε όλη μου τη ζωή. Δεν έχω πάει με κάποιον εκτός σχέσης»

Emma Watson
«Με όσους έχω φωτογραφηθεί, τους καταλογίζουν ως αγόρια μου, οπότε είναι σαν να είχα μέχρι τώρα 6.000 φίλους.»

Emma Stone
«Σέρνομαι στα πατώματα όταν είμαι ερωτευμένη δεν έχω νιώσει ποτέ κάτι πιο ήρεμο»

Keira Knightley
«Δεν αρνούμαι τη θηλυκότητα μου, αλλά πρέπει ο άνδρας να σε κάνει να νιώθεις σαν το σπίτι σου και να μην το βλέπει μόνο ως σαρκική απόλαυση.»

Lady Gaga
«Όταν ξαπλώνεις στο κρεβάτι, πρέπει να είσαι με κάποιον που σε κάνει να αισθάνεσαι θεά»

                    

              

Κανε like τσάμπα είναι

 

▶ Share this article :
0 comments
Σημείωση:
1. 1. Αν θέλετε να ειδοποιηθείτε για παρακολούθηση σχόλια ή απαντήσεις, κάντε κλικ στο "Εγγραφή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου " κάτω από το πεδίο με τα σχόλια.
2. Σχόλια Spam θα διαγράφονται αμέσως μετά τον έλεγχό μας

kouzoulo.blogspot