Monday, December 31, 2012

Οι πιο κ αυ τές γυναίκες του Χόλιγουντ που αρνούνται να γδυθούν! ( ΦΩΤΟΣ )

Η Μέγκαν Φοξ απάντησε στο εάν θα έκανε μία γυμνή σκηνή λέγοντας, «Α, ποτέ!» Είναι το τελευταίο πράγμα που θέλω να δω. Δηλαδή πως δείχνω ενώ κάνω σ ε ξ....


Θα έφτανε μόνο μία σκηνή μου να μην δείχνω καλή και δεν θα μπορούσα να κάνω σεξ ποτέ ξανά, επειδή θα φανταζόμουν πάντα τον εαυτό μου να μοιάζω σαν ένας ιπποπόταμος που κάνει σεξ. Δεν μπορώ να φανταστώ ποτέ τον εαυτό μου να κάνει γυμνό σ' ένα φιλμ. Είναι κάτι που «ζει» για πάντα, ειδικά τώρα με το Internet. Απλά δεν μπορώ. Απλά δεν μπορώ».
Το ακούτε αυτό; Αυτός είναι ο ήχος των ονείρων κάθε άντρα στη γη ενώ διαλύονται. Sorry παιδιά!

Η Μπλέικ Λάιβλι λέγεται πως ένοιωσε αρκετά άβολα με τα «απρεπή» ρούχα που έπρεπε να φορέσει on-camera στο Gossip Girl, έτσι μην την περιμένετε να σπεύδει να κάνει γυμνές σκηνές τώρα κοντά!

Συγγνώμη που θα τσακίσουμε τα όνειρά σας, όμως η μοναδική φορά που η Τζέσικα Άλμπα υπήρξε και θα υπάρξει ποτέ γυμνή στην οθόνη, ήταν όταν έπαιξε την αόρατη στο Fantastic 4. Κάποτε είπε «Δεν κάνω γυμνό. Απλά δεν κάνω. Ίσως αυτό με κάνει μία κακή ηθοποιό. Ίσως να μην με πάρουν σε ορισμένα projects. Όμως έχω τόση μεγάλη ανυπομονησία».

Προφανώς, η Κέιτ ορκίστηκε να σταματήσει να βγαίνει γυμνή στη οθόνη, από τότε που η μητέρα της, ηθοποιός της τηλεόρασης Τζούντι Λο, βγήκε γυμνή στην TV, κάτι που προκάλεσε πειράγματα στην Κέιτ στο σχολείο. Δεν θέλει η κόρη της να περάσει τα ίδια!

«Δεν θα συμβεί ποτέ. Νομίζω πως δεν υπάρχει τίποτα το λάθος με το Playboy. Δεν υπάρχει τίποτα το λάθος με τις γυναίκες που θέλουν να είναι στο περιοδικό, εάν αισθάνονται άνετα να είναι γυμνές και να τα δείχνουν όλα. Όμως το κοιτάζω και λέω «Θεέ μου, μιλάμε για πολλά αιδοία. Θέλω να πω είναι γεμάτο με αυτό το πράγμα. Δεν υπάρχει κακό σ' αυτό, απλά δεν είναι κάτι που θα εγώ θα έκανα». Κανένας δεν είπε πως πρέπει να δείξεις αυτό Ολίβια Μουν.

«Κάθε φορά που κάποιος μιλάει συνέχεια για την σιλουέτα σου, εκνεύριζεσαι, «μαζεύεσαι» πάρα πολύ». Ξεθεωνόμουνα στην δουλειά στην τηλεοπτική σειρά και τότε όλοι μιλούσαν για το σώμα μου!» Ακούγεσαι έκπληκτη Κριστίνα Χέντρικς;! Ποιος μπορεί να τους κατηγορήσει!

Η Ρέιτσελ Μπίλσον κάποτε είπε: «Οι ταινίες μπορεί να είναι sexy ή ερωτικές χωρίς να δείχνουν πράγματα... Μιλάμε για ένα παράγοντα που είναι αρκετός για να βάλει τέρμα σε μία διαπραγμάτευση. To φιλμ (The Last Kiss) αξιολογήθηκε με R, και θέλουν να βάλουν γυμνό όπου μπορούν, όμως είμαι αρκετά πεισματάρα και πιστεύω πως μπορεί να αποφευχθεί». Τι κρίμα...

Όταν την ρώτησαν γιατί δεν τα βγάζει όλα, η Μάντι Μουρ θα πει: «Θα ήταν εντελώς άβολο να περπατάω στο δρόμο και να ξέρω πως το άτομο που περνάει δίπλα μου με έχει δει χωρίς τα ρούχα μου. Έχω απορρίψει αρκετούς ρόλους όπου οι παραγωγοί ή οι σκηνοθέτες ή οι σεναριογράφοι δεν υποχωρούσαν σ' αυτό το σημείο». Έχουμε την αίσθηση πως θα ήταν η μόνη που θα αισθανόταν άβολα...

Έχει σταθεί μπροστά από την κάμερα φορώντας μικροσκοπικά μπικίνι, όμως η Κάμερον Ντίαζ αρνείται να κάνει γυμνή σκηνή λέγοντας «δεν λέω πως δεν θα κάνω γυμνό επειδή θα έχουν όφελος άλλοι ανθρώποι. Δεν έχει να κάνει με τους άλλους, αλλά με το τι αισθάνομαι άνετα εγώ».

                    

              

Κανε like τσάμπα είναι

 

▶ Share this article :
0 comments
Σημείωση:
1. 1. Αν θέλετε να ειδοποιηθείτε για παρακολούθηση σχόλια ή απαντήσεις, κάντε κλικ στο "Εγγραφή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου " κάτω από το πεδίο με τα σχόλια.
2. Σχόλια Spam θα διαγράφονται αμέσως μετά τον έλεγχό μας

kouzoulo.blogspot