Wednesday, June 27, 2012

ΔΕΙΤΕ: Έχασε 101 κιλά σε 18 μήνες για να βρει γυναίκα!

Αλλά ακόμη περιμένει…

Ο 32χρονος Stephen Hodson κατάφερε να χάσει μέσα σε ενάμιση χρόνο 101 κιλά, αλλά αντί να είναι χαρούμενος με την αλλαγή στο σώμα και τη ζωή του, ο νεαρός άντρας νιώθει ακόμη πιο ανασφαλής και μη ελκυστικός εξαιτίας του… έξτρα δέρματος που «ξέμεινε».

Ο Stephen είχε ξεπεράσει τα 190 κιλά έχοντας περάσει πολλά χρόνια καταναλώνοντας φαγητό «απ’ έξω» και μπόλικα λίτρα μπύρα… φτάνοντας τις 6.000 θερμίδες τη μέρα!










Τον Αύγουστο του 2010 όμως αποφάσισε να κάνει μια στροφή στη ζωή του. Προσέλαβε έναν προσωπικό γυμναστή και ακολούθησε αυστηρό πρόγραμμα διατροφής 1.200 θερμίδων την ημέρα.




«Αν κρίνω μόνο την εξωτερική μου εμφάνιση, είναι το ίδιο ντροπιαστικό το να έχω παραπανίσιο δέρμα με το να έχω 100 κιλά έξτρα. Οι άνθρωποι δε με δείχνουν με το δάχτυλο πια στο δρόμο, αλλά εγώ ξέρω τι “συμβαίνει” κάτω από τα ρούχα μου και αυτό επηρεάζει την αυτοπεποίθησή μου. Είναι βαρύ και μου προκαλεί δυσφορία τόσο δέρμα και όταν είμαι γυμνός κρέμεται σαν μια τεράστια σακούλα μπροστά μου. Ήθελα να αδυνατίσω για να βρω την “κυρία τέλεια” και για να γίνω πιο υγιής» λέει ο ίδιος.









▶ Share this article :
0 comments
Σημείωση:
1. 1. Αν θέλετε να ειδοποιηθείτε για παρακολούθηση σχόλια ή απαντήσεις, κάντε κλικ στο "Εγγραφή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου " κάτω από το πεδίο με τα σχόλια.
2. Σχόλια Spam θα διαγράφονται αμέσως μετά τον έλεγχό μας

kouzoulo.blogspot